Sintvergadering

Wie er op 3 december niet automatisch denkt aan Sinterklaas, heeft eigenlijk gelijk… De verjaardag van deze internationale celebrity valt natuurlijk op 6 december! Maar… naar jaarlijkse gewoonte krijgen ook wij, jaja: Scouts 7de Sint-Aleydis, hoog bezoek van deze man en zijn pieten (zelfs al voor zijn verjaardag)! Na al die jaren kunnen ze het gewoonweg niet maken om ons níet te passeren. Of dat komt door de leukste vibe die er op onze scouts is óf omdat het essentieel is om bij ons te checken of er geen stoute kindjes zijn? Voor ons een vraag, voor de Sint en zijn pieten wellicht al een weet 😥.

We verwachten jullie dus allemaal op deze prachtige dag om te weten te komen wie stout 😈 (of juist superbraaf 😇) is geweest afgelopen jaar.

Wij zijn alvast suuuperbenieuwd dus kijken er al heel erg naar uit!