Kapoenen

Eerste takweekend! Friday 25-10-2024 19:00 tot Sunday 27-10-2024 15:00

Whoop whoop, het is zo ver… Het allereerste weekend van het scoutsjaar is een feit!

Zorg ervoor dat je een rustige week hebt en spaar je energie, want we zijn weg voor een weekend vol plezier, spelletjes, vrienden en heel lekker eten!

Wij verwachten jullie met je beste humeur op onze weekendlocatie op vrijdagavond en komen zondag gezamenlijk terug aan op de scouts.

Meer informatie volgt nog in onze weekendbrief die jullie via mail & whatsapp krijgen! Verder plannen wij graag ook een ouderavond op vrijdag 11 oktober om 19u30, waar jullie meer info krijgen over ons eerste weekend. Hou die datum dus maar al vrij in jullie agenda!:)

Wij hebben er alvast super veel zin in! xxx jullie liefste kapoenenleiding

Snoepjesverkoop Sunday 10-11-2024 9:15 tot 14:00

Lieve kapoenen,

Zoals jullie wel weten verkopen we dit jaar snoepzakjes om ons kamp te sponseren. Hopelijk hebben jullie er al heel veel verkocht, maar omdat we er echt een fantastisch kamp van willen maken gaan we vandaag nog eens extra op pad om in de straten rond de scouts aan alle buren nog eens te gaan vragen of zij graag snoepjes willen!

Belangrijk: deze vergadering is geen tocht, maar duurt uitzonderlijk wel tot 14u! Neem dus zeker een koekje, boterhammen en een drankje mee.

Hopelijk halen jullie je beste verkoopskills en jullie liefste gezichtjes boven!

Groetjes, jullie leiding xxx

Speeltuintocht Sunday 24-11-2024 9:15 tot 14:00

Allerliefste kapoentjes,

Leg je beste speeloutfit al maar klaar want vandaag is het tijd voor een superleuke speeltuinentocht! Van torenhoge glijbanen🛝 en uitgestrekte klimparcours 🧗‍♂️tot wilde wipplanken en razendsnelle katrolbanen, bereid je voor op de meest avontuurlijke zondag van je leven! Opgelet; om deze dag van 9u15 s’ochtends tot 14u00 s’middags heelhuids door te komen is een boterhammendoos, fruitje/koekje en drinkenbus levensnoodzakelijk. Wij hebben er al megasuperveel zin in, hopelijk jullie ook!

Tot dan!!!🤩🤩🤩

xxx jullie allerleukste leiding

Sintvergadering Sunday 01-12-2024 9:15 tot 13:00

🎶 Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan 🎶

Met zijn mijter, staf, lange baard en op zijn witte paard is hij onderweg naar ons. We krijgen deze zondag groot bezoek van ja hoor, je kon het al raden: Sinterklaas. Hij is er al vast klaar voor. Hopelijk zijn jullie allemaal braaf geweest dit jaar?

Ps. de vergadering is uitzonderlijk tot 13u

xxx jullie allerbraafste leiding

Bijlagen

KAMPEN BOUWEN!!! Sunday 08-12-2024 9:15 tot 12:00

Deze week gaan de kapoenen hun allerbeste bouwskills moeten bovenhalen, want wij gaan kampen bouwen in het park!!

Doe je speelkleren aan en neem je goed humeur mee. Wij hebben er alvast zin in!

Brunch-pyjamavergadering Sunday 15-12-2024 9:15 tot 12:00

Hey daar liefste kapoenen! Vanmorgen mogen jullie je zondags ontbijtje voor een keer overslaan, want jullie zijn allemaal welkom voor een brunch! Niet nodig dus om iets te eten in de ochtend, want wij voorzien alles. En het beste moet nog komen; ook je uniform mag je vandaag achterwege laten. Rol maar gewoon meteen uit bed en kom in je pyjama naar de scouts!

Voor al dit lekkers vragen wij een centje van 3 euro! Mama en papa, willen jullie dit storten op volgend rekeningnummer aub? BE35 7340 5467 2037

Wij hebben er alvast zin in, hopelijk jullie ook!

Lieve groetjes, jullie leiding xxx

Kerstvergadering Friday 20-12-2024 18:30 tot 20:30

Ho, Ho, Ho

De geur van dennen, sneeuw, warme chocolademelk … hangt weer in de lucht wat maar één ding kan betekenen: KERSTMIS. Waar denken we aan wanneer we kerstmis horen? Pakjes natuurlijk. Helaas is de kerstman ziek waardoor jullie deze keer zelf de pakjes zullen moeten voorzien.

De bedoeling is dat elke kapoen een ingepakt kerstcadeautje meeneemt van maximum twee euro. Het hoeft niet moeilijk te zijn, denk maar aan zelfgebakken koekjes, een sleutelhanger …

Tot dan!

xxx de kapoenenleiding