Pioniers

Paasweekend Friday 29-03-2024 18:00 tot Sunday 31-03-2024 16:00

Beste pioniers,

Na een aantal weken te moeten leven met een bijzonder gemis zal deze leegte eindelijk weer opgevuld worden met een nieuw onvergetelijk scoutsweekend.

We krijgen nog maar eens de kans om een typische scouts avondmaal te eten, om uren buiten te spelen en om de leukste herinneringen te maken met vrienden en vriendinnen.

Zo laten we dan ook de mama, papa, kat, hond, cavia, broer, zus, playstation, … achter en bereiden we ons voor op twee dagen vol lachen, gieren & brullen.

Wat dit weekend het thema zal zijn, waar jullie moeten zijn & hoelaat jullie daar moeten zijn wordt allemaal nog duidelijk in een weekendbrief! Nog eventjes geduld dus. 😊

Wij tellen alvast de daagjes af en hopen met jullie allemaal een zot weekend te beleven!

Tot dan?

Kuskes jullie leiding

Geen vergadering Sunday 07-04-2024 9:15 tot 12:00

Beste pioniers,

We moeten jammer genoeg meedelen dat er deze week geen vergadering zal zijn. Wij hadden ook liever een vergadering gehad, maar vakantie klinkt ook wel goed.

Gebruik deze zondag om nog extra te bekomen van het o zo leuke weekend!!

Groetjes,

Jullie leiding

Begrafenis van 14/04 Sunday 14-04-2024 9:15 tot Friday 19-04-2024 12:00

Beste vrienden & familie,

Via dit schrijven en met een heel droevig hart, melden wij u dat de vergadering van vandaag spijtig genoeg is heengegaan…

De omstandigheden van dit heengaan zijn ons helaas nog niet duidelijk. We doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk meer duidelijkheid te scheppen!

We nodigen jullie allen hiervoor uit voor een bijeenkomst op vrijdag 19/04 van 18:30-20:30.

Droevige groet,

Jullie leiding

Mega Speelstad Vergadering Friday 19-04-2024 19:30 tot 20:30

hey pioniers,

Wanneer het donker is naar een speeltuin gaan? wie doet dat nu? wel vandaag trekken we naar de speeltuin voor een kei cool spel, wees voorbereid op de avond van je leven. Ben jij instaat om Leider te zijn van Mega speelstad?

groetjes pionier leiding

Ruimtetocht Sunday 28-04-2024 9:15 tot 16:00

Beste avonturiers

Deze vergadering bevinden we ons niet op het scoutslokaal, we bevinden ons zelfs niet op aarde, want vandaag gaan we met onze voetjes van de grond.

We gaan zoals Neil Armstrong dat in 1969 gedaan heeft de ruimte in!?

Hoe we dat gaan doen is nog een verrassing maar bereid je maar alvast voor op een buitenaardse vergadering  👽

En zoals Neil Armstrong zou zeggen: “one small step for men, one giant leap for mankind”

ps. vergeet zeker geen middageten mee te nemen, want naar de ruimte gaan duurt wel even.

kusjes, jullie leiding 🙂