Outro: Groepstocht + Zomerbar

Lieve leden

Met pijn in het hard moeten wij meedelen dat dit de laatste vergadering van het scoutsjaar is. We hebben een mooie reis achter de rug: van de eerste graffiti vergadering, tot de monopoly vergadering waarbij heel Deurne is opgekocht door jullie, paaskamp en de legendarische leefweek tot nu… 🙁 We sluiten daarom graag of met de groepstocht, alvorens het grote kamp van start gaat! Deze heerlijke dag vereist zwemgrief, een lunchpakket, snackje, slippers en zonnecrème!!
Zie dat je er bij bent, anders is het tot 16 juli(!) wachten om elkaar terug te zien. Wil je zelf toch ook niet??
Meer info volgt via mail.

Verder organiseren wij vandaag onze traditionele – mogen we ondertussen toch wel zeggen, lijkt ons – zomerbar om het scoutsjaar in stijl af te ronden. Ook hiervoor volgt nog de nodige info!

Outro – M83