CREArsenal

Sinds de glorieuze overwinning van de Londense club tegen stadsrivaal Chelsea, die u allen tijdens de leefweek hebt mogen aanschouwen, is onze givertak in de ban van Arsenal. Vandaag is het moment daar dat The Gunners voor het eerst in maar liefst twintig(!) jaar nog eens de titel kunnen pakken, toch als De Bruyne en de zijne daar geen stokje voor steken… Een uiterst spannende titelstrijd werd in de wintermaanden tot ‘three horse race’ gebombardeerd door de Britse pers, maar nadat Liverpool eind april enkele steken liet vallen, bleven Manchester City en Arsenal nog met twee over. Kan het City van Pep Guardiola voor de vierde keer op rij de Premier League op zak steken of kan het Arsenal van Mikel Arteta voor het eerst sinds The Invincibles de beker naar Noord-Londen brengen? We weten het straks omstreeks 18.50h! Wedstrijd te bekijken op Play Sports vanaf 17.00h.

Oh ja scouts da’s just. Voeg crea en Arsenal samen en je hebt de titel van onze vergadering. Graag zoveel mogelijk kuntselbaar gerief meepakken vandaag. Van wc-rolletjes tot kartonnen rietjes, alles is prima!

The Invincibles – An Arsenal Origin Story