Leden VS Leiding

Pieter Post is een stoere postbode die altijd klaarstaat om zijn vrienden te helpen. Hij beleeft allerlei avonturen en lost problemen op met zijn slimheid en vriendelijkheid. Vandaag gaan we net als Pieter Post samenwerken en problemen oplossen, maar dan in de vorm van spelletjes!

De leiding en de leden zullen teams vormen en het tegen elkaar opnemen in verschillende uitdagingen. Denk aan estafette races zoals Pieter die altijd snel de post rondbrengt, puzzels oplossen zoals Pieter die altijd nadenkt over hoe hij zijn pakketjes op de juiste plek krijgt, en misschien zelfs een speurtocht waarbij we pakketjes moeten bezorgen op verschillende locaties!

Net als Pieter Post leren we vandaag dat teamwork en vriendelijkheid belangrijk zijn. We helpen elkaar, werken samen en hebben vooral heel veel plezier. Of je nu bij de leiding hoort of bij de leden, vandaag zijn we allemaal één team!

Dus pak je uniform, trek je beste schoenen aan en maak je klaar voor een ochtend vol avontuur en spelletjes, net als Pieter Post! Laten we er een fantastische dag van maken en bewijzen dat samenwerken en vriendelijk zijn het allerbelangrijkste is.

PS: Blijkbaar is Pieter de broer van Messi

Klik hier maar voor bewijs!!!!