Geen scoutsvergadering

Beste Welka’s,

💫 Wat een heldenweekend hebben jullie achter de rug! 💫 Jullie leiding heeft me alles verteld over de geweldige avonturen die jullie hebben beleefd tijdens het scoutsweekend. Ik kan me voorstellen dat jullie nu wel wat rust verdienen na zo’n intensieve tijd. Zelfs superhelden zoals ik, Mega Mindy, weten hoe belangrijk het is om goed te rusten na zulke avonturen.

Daarom hebben we vandaag GEEN scoutsvergadering gepland. Het is een kleine pauze tijdens de paasvakantie, zodat jullie wat extra tijd hebben om te ontspannen, spelen en misschien zelfs om jullie Mega Mindy krachten te oefenen! 🚀💪 Zoals opa Fonkel vaak zegt: “In iedereen zit een beetje Mega Mindy.”

Geniet van jullie welverdiende rust en een fijne paasvakantie! Jullie zijn stuk voor stuk mijn helden, en ik kijk er al naar uit om jullie binnenkort weer te zien voor nieuwe avonturen.

Groetjess Mega Mindy en de welpenleiding