Klakkenbuizenvergadering

Heel erg lang geleden in een land hier ver vandaan

Was er eens een bloedmooie prinses. Zij was zo een schoonheid dat haar stiefmoeder haar volledig voor zichzelf wou houden en besloot haar op te sluiten in een verborgen, achtergelaten huisje ver buiten de stad.

Maar waar zij geen rekening mee had gehouden is de prins die zij vele jaren geleden ontmoet had. Hij was sinds het moment dat hij haar zag smoorverliefd geworden op haar. Het lukte hem niet haar uit zijn gedachten te zetten en besloot uiteindelijk om actie te ondernemen.

Al snel kwam de prins erachter dat dit niet zo simpel was. Hij ontdekte dat hij niet de enige was die als een blok viel voor de pracht van de prinses. Naast de vele forten waar hij voorbij moest zien te geraken en de andere ridders en prinsen die hij moest zien te verslagen waren er ook nog een aantal afschuwelijke beesten die hij moest uitschakelen met zijn klakkenbuis.

Uiteindelijk lukte het de prins om iedereen buitenspel te zetten en bereikte hij het huisje. Binnen vond hij zijn prinses en één kus betekende al meer dan duizenden woorden.

Ze leefden nog lang en gelukkig ver weg van het achtergelaten huisje.