Filmvergadering op zondagochtend want dan schijnt het zonnetje

Allo!

Jaja, dat heb je correct gelezen. Het is tijd voor de enige echte filmvergadering, zondagochtendeditie!

Ik hoor jullie al denken: “Maar leiding, leiding! Welke film gaan we dan kijken?”
Wel, zoals altijd is het aan jullie de keuze.

Kiezen jullie voor Wes Anderson’s visueel prachtige Moorise Kingdom, waarin we op een avontuurlijke reis naar een betoverend eiland gaan, waar twee verliefde scoutskes samen weglopen en een zoektocht begint om hen te vinden.

Of zullen we deze ochtend onze angst op de proef stellen en ons klaarmaken voor een vergadering vol spanning en horror. Zullen we Welp kijken, waarin we een groepje scouts volgen tijdens hun kampeeravontuur in het bos. Maar al snel blijkt dat er iets mis is met het bos en de mysterieuze figuur die daar rondzwerft…

Of kijken we het filmpje waarin we de Niels ‘De Gekste’ Baeten de Kosovo zien opzetten?

Doe voldoende research over de films en kom zeker verkleed in het thema van jouw keuze, PERFECT scoutsuniform dus!