INTRODUCTORY DAY

VOORWOORD VAN DE REDACTIE
Beste lezers

Het begin van een nieuw scoutsjaar luidt ook het begin van een gloednieuw magazine in: Givers van Aleydis (GVA). Dit tweemaandelijks magazine zal u doorheen het jaar loodsen aan de hand van kwaliteitsvolle artikels, interviews, weetjes, spelletjes etc. Onze bestaansreden is om een leidraad te zijn doorheen uwer puberteit en om samen de eerste stapjes richting volwassenheid in te zetten. De eerste stap nemen we op deze stralende zondag met een fietstocht.
Aanwezigheid wordt gevraagd!

Alvast bedankt om een jaarabonnement bij ons te nemen. Uw vertrouwen zal niet geschonden worden.
Geniet van een waantastisch scoutsjaar!

Met vriendelijke groeten
De redactie van GVA

De eerste dag van een nieuw scoutsjaar is voor iedereen spannend. Opnieuw je fris gewassen en gestreken hemd en groene broek aantrekken, de wandelschoenen extra strak veteren en de das knopen. Om dat dit jaar een beetje te vergemakkelijken organiseren we een ontmoetingsdag in hartje Antwerpen. Aangezien we het jaar eindigen met een fietskamp gaan we vandaag de beentjes en ons stalen ros al eens uittesten. Pak dus zeker een fiets mee! Verder raden we ook kleren aan die vuil mogen worden. Zoals u in de loop van het jaar wel zal merken, zorgen wij al eens graag voor een verrassing. De eerste verrassing dient zich vandaag aan maar is niet gratis. Gelieve 1 euro mee te nemen om de kosten te dekken (niet vergeten hè kapoentjes). Daarnaast pakt u best ook een boekentas met broodtrommel, sapje en koek/fruit mee. Afspraak om 09u15 aan den Bunker!