Maffia vergadering

Ciao jogi’s

Welkom bij de bijeenkomst van onze geheime scouts maffia. Trek je zwart-wit gestreepte shirt aan, zet je hoed op en bereid je voor op een bijeenkomst vol geheime plannen en avontuur.

Als echte maffiaverkenners hebben jullie een cruciale taak te vervullen. Jullie moeten op pad gaan en nieuwe schuilplaatsen vinden voor onze operaties. Onze territoria moeten worden uitgebreid, en alleen de slimste en moedigste kindjes kunnen deze missie volbrengen.

Maar een maffia is niet compleet zonder een doortastende leider. Wie zal onze Don zijn? Wie zal onze operaties sturen en onze vijanden te slim af zijn? De tijd om te beslissen is gekomen.

Terwijl we onze geheime snacks delen en onze plannen smeden, laten we onze loyaliteit aan elkaar en aan onze troep tonen. Want alleen door samen te werken en trouw te zijn aan onze code kunnen we de machtigste scoutsmaffia van de wereld worden.

Dus kom op, jogi’s! Laat je moed zien en maak deze bijeenkomst zo spannend mogelijk. De toekomst van onze maffia hangt af van jullie inzet en doorzettingsvermogen.

Met hoogachting,

Jullie Don