scouts festival

Lieve vrienden,

Ja jullie zien dat goed, vandaag wijken we af van de klassieke zondag vergaderingen en komen we met zen allen nog eens gezellig samen op vrijdagavond, joepiee.

De leiding zal zich dus weer van hun meest creatieve kant moeten laten zien om ook deze vergadering weer om te toveren tot een waar scouts festival.

Wat gaan we dan doen vraagt u zich waarschijnlijk af, dat houden we nog even geheim (hihi). Dat er tennisballen en discoballen aanwezig zijn kunnen we jullie alvast wel al vertellen. Fantaseer er dus maar op los en wij zien jullie deze vrijdag op de bunker! Ahja belangerijk, indien u deze avond kans wilt maken om ons knotsgekke spel te winnen komt u best in zo’n donker mogelijke outfit.

Uw groene broek en hemd mag je dus voor een weekje in de kast laten liggen. Tot dan!!