Paasweekend

Beste pioniers,

Na een aantal weken te moeten leven met een bijzonder gemis zal deze leegte eindelijk weer opgevuld worden met een nieuw onvergetelijk scoutsweekend.

We krijgen nog maar eens de kans om een typische scouts avondmaal te eten, om uren buiten te spelen en om de leukste herinneringen te maken met vrienden en vriendinnen.

Zo laten we dan ook de mama, papa, kat, hond, cavia, broer, zus, playstation, … achter en bereiden we ons voor op twee dagen vol lachen, gieren & brullen.

Wat dit weekend het thema zal zijn, waar jullie moeten zijn & hoelaat jullie daar moeten zijn wordt allemaal nog duidelijk in een weekendbrief! Nog eventjes geduld dus. 😊

Wij tellen alvast de daagjes af en hopen met jullie allemaal een zot weekend te beleven!

Tot dan?

Kuskes jullie leiding