Geen vergadering :(

Lieve vrienden,

Helaas moeten we jullie vandaag het nieuws brengen dat er deze zondag geen scoutsvergadering zal plaatsvinden. Maar voordat de teleurstelling toeslaat, willen we jullie meteen iets heel bijzonders aankondigen!

Vanaf volgende week zondag lanceren we iets unieks: ons eigen Scouts Filmfestival! Elke week zullen we jullie trakteren op een prachtige filmreview van een leuke film. Dit betekent dat jullie de komende weken en maanden kunnen genieten van geweldige filmverhalen, interessante personages en misschien zelfs wat filmtrivia.

Blijf dus zeker op de hoogte en sluit je aan bij ons elke zondag om het Scouts Filmfestival te ervaren. We kunnen niet wachten om met jullie te delen welke film we elke week hebben geselecteerd. Zo kunnen we zelfs op afstand, samen genieten van filmavonden.

Tot volgende week zondag voor onze allereerste filmreview!

Scoutsgroeten,

**Film aanbeveling:**

Om alvast in de stemming te komen, raden we jullie aan om volgende week te beginnen met de film “UP.” Deze prachtige animatiefilm zit boordevol avontuur, emotie en vriendschap. Een perfecte keuze voor ons allereerste Scouts Filmfestival. Veel kijkplezier!