Leefweek-Netflix & Chill

Hier zijn ze weer: ChatGPT en zijn baasje SchaPa.

Hey scouts,

Ben jij ook zo’n fan van Netflix en klaar om een hele week lang je favoriete series te bingen? Dan hebben we goed nieuws voor je! We organiseren een “Netflix & Chill”-leefweek voor scoutsers van zondag tot zondag waarbij we ons helemaal storten op onze favoriete series en films op Netflix.

We hebben een uitgebreid programma voor jullie samengesteld met leuke activiteiten, zoals filmmarathons van de populairste series bij jongeren, zoals “Stranger Things”, “The Umbrella Academy” en “The Witcher”. Ook organiseren we filmquizzen, filmkaraoke en nog veel meer. Er is voor ieder wat wils, dus zorg dat je erbij bent. Overdag gaan jullie gewoon naar school, maar s’avonds eten jullie op de scouts, doen jullie je huiswerk en doen we leuke Flixgerelateerde activiteiten.

Je hoeft je aan te melden, gewoon komen en meedoen is de boodschap! Meer informatie over het programma en wat je moet meenemen, volgt via de WhatsAppgroep. Dus hou die goed in de gaten.

Wij kijken al uit naar een geweldige week vol filmplezier met jullie. Tot dan!

Liefs CPT

Nu CPT twee kansen heeft gehad om een degelijk tekstje te schrijven, is het moment van de waarheid daar. Via onderstaande poll kan JIJ kiezen: nemen we ChatCPT aan of zetten we hem op straat? Sponnend…

*Poll*