Geen vergadering 😭😭😭😭, maar uiteindelijk geen probleem want de tweede kerstdag is doorgaans ook wel een leuke dag niwaar

Het is zondagochtend, dus zoals vertrouwd gaat de wekker vroeg af. U haast zich direct naar de badkamer om u op te frissen, trekt uw versgewassen uniform aan en begint aan een stevig ontbijt. Nog snel de tanden poetsen voor u goedgemutst richting de scouts vertrekt. Probleem: bij aankomst merkt u dat de poort gesloten is. Volledig vergeten dat het vakantie is en dus een weekje geen scouts. De tranen springen in uw ogen, maar al snel beseft u dat een week later de scouts weer wel doorgaat. Ah neen foutje 2 januari ook niet natuurlijk. Melancholisch vertrekt u terug naar huis terwijl u al uitkijkt naar de volgende vergadering.