Out Of The Woods (Aleydis’ version)

Liefste givertjes,

Na twee maanden vrijdagsvergaderingen, tochten, geldacties en weekends zijn wij als leiding bang dat de echte scout in sommigen van jullie verdwenen is, daarom is het dus dringend tijd dat we nog eens een echt bosspel spelen. Een echte klassieke zondagvoormiddag dus! We kunnen ons voorstellen dat jullie door de titel eventjes verleid waren om jullie mooiste Eras Tour outfit aan te doen maar helaas, zorg er maar voor dat je niet je mooiste kleren aandoet (aka groene broek die goe kapot mag worden) en dat jullie goed uitgeslapen zijn, want we maken er een ultra scoutachtige voormiddag van. Spannend!

Afspraak om 9u30 op den Bunker!

Voor onze Swifties onder ons, gunnen we jullie nog eventjes een Taylor moment om de dag helemaal goed in te zetten xxx Nu hebben jullie er helemaal zin in toch?