Groepstocht

De zomer komt dichterbij en dat betekent: het scoutsjaar afsluiten met een fantastisch kamp. Maar voor die kampen daar zijn, willen we nog een laatste keer op tocht zoals we dat bij Aleydis gewoon zijn! En dat doen we voor de laatste van het jaar graag met IEDEREEN.
Onze tocht gaat uitzonderlijk door op ZATERDAG 25 juni. Inschrijven voor deze tocht kan via het formulier onderaan dit bericht.

Alle leden worden om 9.00u aan den Bunker verwacht, van daaruit vertrekken we met z’n allen samen. Waar we naartoe gaan verklappen we nog niet, maar het zal geweldig leuk worden!

Voor deze groepstocht vragen wij 10 euro over te schrijven op de Groepskas BE66 7340 5467 2643. De prijs is zo bepaald omdat we twee keer met het openbaar vervoer gaan en omdat we op de activiteit zelf ook een kleine kost betalen. Mocht dit een probleem zijn of financieel niet mogelijk zijn, aarzel dan niet om ons iets te laten weten.
LUNCH en een DRANKJE zijn zelf mee te nemen alsook ZWEMKLEDIJ + ZONNECRÈME (eventueel zwembandjes).

We komen allemaal samen terug aan om 16u aan den Bunker.
Daar zullen een geweldige zomerbar en frietkraam van onze jonggivers en givers opgesteld staan zodat we de groepstocht allemaal samen met een hapje en drankje kunnen afsluiten. Bestellen voor hun geldactie kan via deze link: https://forms.gle/4cMstKmbUUysS6XCA

Schrijf jezelf of zoon/dochter in voor de groepstocht via dit formulier vóór maandag 13 juni! (Als je meerdere kinderen hebt, mag je ze even apart inschrijven aub)

Tot dan?!
Team Aleydis