Groepsnieuws: januari – februari

LAAT ALEYDIS DEZE WINTER UW WARMTELAMP ZIJN
(Niet té letterlijk nemen, groeten OC 😉)

Allerliefste leden, ouders en sympathisanten van de 7

Fijne kerst gehad? Hoe enig!
Nagenieten? Mhm, u weet ook: The show must go on
En eerlijk is eerlijk: het is nu wel echt de beurt aan 2023. Die staat al een tijdje te trappelen.

Vanwege de drukte (algemeen, voldoende vaag: ideaal) hebben wij dit nieuwe jaar nog niet kunnen screenen. We kunnen dus wel wat wensen en verwachtingen omtrent die nieuwe uiten, maar concrete voorspellingen hoeft u hier niet te verwachten.
Hoe heeft u ‘em graag, dat nieuwe jaar? Licht sprankelend, geheel zalig en doorspekt met scoutsigheden? Wel, WIJ WENSEN U DAT VAN HARTE TOE!

Graag zetten wij dat nieuwe jaar samen met u in op onze nieuwjaarsreceptie. Die valt dit jaar op zaterdag 7 januari. De kinderen doen hun ding die dag tussen 14.30 uur en 17.00 uur, uw glaasje bubbels staat omstreeks 16.30 uur te parelen.

Er volgen nog heel wat andere activiteiten aan welke u zich kan verwarmen, sta mij toe u die bulletgewijs te presenteren. [Ook uw groepsnieuwsgenerator dient goede examenresultaten neer te zetten.]

• Giverwinterbar Gibørbår: vrijdag 3 februari
  • Leefweek givers: zondag 5 februari t.e.m. zondag 12 februari
  • Takweekends van 17-19 februari, de weekendbrief komt zo je kant uit.
  • Jinema: de jins organiseren een filmvergadering voor hun buitenlandskamp.
    Voor de jongste takken (kapi’s tot pio’s) is dat op zondag 22 feb van 09.30 uur tot 12.00 uur, de oudste takken zaterdag van 18.30 uur tot 21.00 uur. Deze activiteit en een bijbehorende snack kosten 2 euro.
  • Duodagen voor de tweedejaars jonggivers: 24-26 feb

Et voila, dat was het voor deze twee maanden. We hopen jullie allemaal veel te zien en er samen een buitengewoon degelijk jaar van te maken! Leve Aleydis! 77 maal hoera! Laat dat nieuwe jaar maar komen!

De vrolijkste groeten

Uw groepsleiding