Italiaanse dagen

Sei arrivato con il miglior evento di scouting dell’anno: le davvero deliziose giornate italiane di Aleydis! Ciò significa che non ci saranno riunioni questo fine settimana, ma non preoccuparti perché puoi contribuire tu stesso. Seguiranno maggiori informazioni su come saranno i tuoi turni, ma nel frattempo puoi invitare altrettanti familiari, amici e altri (sii sciocco :)) a venire a cena da noi! Abbondanza di gustose paste, antipasti e non ultimo: i dolci! Di seguito il link per effettuare un altro ordine, se non l’hai già fatto!

Mochten jullie er niet aan uit kunnen:

Jullie zijn aangekomen met het leukste scoutsevenement van het jaar: de wereldechte overheerlijke Italiaanse dagen van Aleydis! Dat betekent dat er dit weekend geen vergadering is, maar niet getreurd want jullie mogen zelf jullie steentje bijdragen. Meer info over hoe jullie shiften er gaan uitzien, volgt nog maar ondertussen kunnen jullie wel zoveel mogelijk familieleden, vrienden en anderen (doe eens zot:) ) uitnodigen om met ons te komen eten! Overvloed aan lekkere pasta’s, voorgerechtjes en niet te vergeten: de dessertjes!

Hieronder de link om nog een bestelling te plaatsen, mochten jullie dat nog niet hebben gedaan! Hou er rekening mee dat jullie zaterdag verwacht worden om af te wassen, meer info volgt.

Bestellen kan hier: https://scoutsaleydis.be/wordpress/italiaanse-dagen-2022/

Cari saluti, la tua guida