Kapoenen-welpendag

Wat is er leuker dan met alle kapoenen samen spelletjes spelen? Niet veel natuurlijk, behalve misschien spelletjes spelen met extra veel kapoenen én de welpen samen!
Goed nieuws, vandaag is de dag waarop dat kan! We gaan namelijk samen op stap met de kapoenen van de scoutsen bij ons in de buurt, jippie!
Zorg dus maar dat jullie vandaag talrijk aanwezig zijn en enthousiaster dan ooit, dan kunnen we aan iedereen laten zien dat de kapoenen van Aleydis de allertofste zijn!!

We verwachten jullie voor deze speciale dag om 10 uur in Fort 3 te Borsbeek, daar mogen jullie om 13u ook weer worden opgehaald. Jullie ouders hebben normaal gezien al een mailtje gekregen waar al deze info nog eens duidelijk opgesomd staat! Vergeet zeker geen 2 euro.

Ohja we zouden het bijna vergeten, vandaag staat helemaal in het teken van Disney! Hou je dus vooral niet in om je te verkleden in je favoriete Disneypersonage.