Alle takken
Heeeyy welpjess!!
Vanavond hadden wij weer eens zin in een suuuper spannend spelletje, maar HMMMM wat gaan we dan doennn???
Dus wij met onze laatste 2 hersencelletjes heeeel diep nadenken… en dan PLOTS kwam het geniale idee: POLITIE BOEFJE!!!
Jullie gaan moeten sluipen, rennen, verstoppen en vooral… NIET gepakt worden want geloof ons, de politie gaat GEEN genade tonen 😈
Trek dus kleren aan waarin je kei hard kan rennen (ja hoor, geen excuses als je gepakt wordt) en kom helemaal klaar om iedereen te slim af te zijn!!
Okeeeyyy ready freddy iedereen?? Wij al zeker wel hoor 😎
Tot vanavond strijders en kusjes van jullie leiding xxxxx

(Albanees)
Përshëndetje, Givers!
Kemi diçka vërtet argëtuese të planifikuar për sot. Për t’u përgatitur për motin e mirë në Shqipëri dhe Mal të Zi, po shkojmë në park për të shijuar diellin e mbrëmjes. Nuk e bëjmë këtë thjesht për hir të saj – po e shndërrojmë në një piknik të bukur me ëmbëlsira. Ndërsa jeni të zënë me provimet, udhëheqësit do të sigurojnë disa ëmbëlsira të shijshme që të keni një mbrëmje krejtësisht relaksuese. Për të marrë pjesë, ju lutemi transferoni 5 € në llogarinë e Givers.
Të shihemi atje!
!! Belangrijk: Voor deze vergadering moet er €5 overgeschreven worden op het rekeningnummer van de givers (BE77 7340 5467 2542).
Voor de vertaling, check: https://www.deepl.com/en/translator
givers•OngecategoriseerdHeyy liefste Welpjes,
Deze week is het weer eens een gewone vergadering! En na een hele week druk op school gespeeld en geleerd te hebben, is het nu tijd voor een wat rustigere vergadering! En daarommmm doen we deze week een (tromgeroffel) … film vergadering! Yeuyyyy!
Dus doe je comfortabelste kleren aan en maak je klaar voor een gezellig ochtend film kijken! Vraag ook aan mama en papa om €2 te storten op de welpen rekening (BE24 7340 5467 2138), dan zorgt de leiding voor de lekkerste snackjes!
Tot daar, groetjes van jullie welpenleiding!!


Pothuajse erdhi koha; në më pak se një muaj ne do të nisemi për në kamp. Kjo do të thotë se tani është koha për përpjekjet e fundit. Sot do të dalim përsëri derë më derë për të shitur, sepse çdo kontribut sado i vogël ndihmon. Se çfarë do të shesim saktësisht, do ta merrni vesh së shpejti!
Google translate: https://ap.lc/gjJJt
givers•OngecategoriseerdBeste pioniers,
maak jullie klaar voor de leukste tocht van het jaar; groepstocht! Via anonieme bronnen hebben wij te horen gekregen dat de 2026 editie de beste wordt van allemaal… geen excuses om niet te komen dus!
Pak je rugzakje met brooddoos, fruitje, genoeg water en zwemgerief al maar klaar! Deze vergadering duurt tot 16u, dus een goed gevulde rugzak is van groot belang. Verdere info volgt later.
Be there or be square, tot dan! xxx pionierleiding
pioniersHey welpen,
Zondag doen we nog eens iets dat we blijkbaar héél graag doen… we gaan met heel de scouts op groepstocht, als laatste vergadering van het jaar JEEEEEEJ. En ja hoor: we gaan ook zwemmen, wie had dat gedacht.
Maar onderschat het niet, want het wordt geen gewoon rustig plonske. Er zal gezwommen worden, gespetterd, misschien een wedstrijdje hier en daar, en sowieso iemand die denkt dat hij/zij een olympische duik kan doen.
Wat neem je mee:
- zwemgerief
- handdoek
- eventueel droge kleren (voor de optimisten onder jullie)
Zorg dat je erbij bent, want het wordt weer zo’n zondag waar iedereen nat eindigt en niemand echt weet hoe dat gekomen is. Verdere info zal nog volgen :))
Tot zondag!
Groetjes
jullie leiding

Të dashur anëtarë të Giver,
Është tashmë dita e fundit e vitit, prandaj le ta bëjmë një festë të mrekullueshme!
Programi i sotëm është, natyrisht, absolutisht brilant, me një dalje super argëtuese në grup gjatë ditës! (PS: mos harroni kostumet e banjës!)
Detaje të tjera do të pasojnë!
Por ndoshta edhe më e rëndësishme: sonte është i famshmi GIVERBAR!!!
Shpresojmë t’ju shohim të gjithëve atje, dhe ju lutemi bindni sa më shumë njerëz të jetë e mundur të na bashkohen!
Me përshëndetje të ngrohta,
Udhëheqësit e Giver xxx
gebruik deepl voor de beste vertaling 🙂






